facebook-icon twitter-icon nk-icon youtube-icon

Pomoc

1. Problemy z logowaniem?

Zaloguj się najpierw na portalu społecznościowym np. facebook, następnie otwórz dodatkową kartę i zaloguj się na naszej stronie za pomocą dokładnie tego samego portalu. Przed tym warto również odświeżyć stronę i usunąć ciasteczka (instrukcja poniżej). 

2. Problemy z logowaniem? Google Chrome (poniżej Mozilla Firefox)

I.  Prawdopodobnie Twój problem wynika z tzw. plików cookies. Należy wyczyścić nagromadzone w pamięci przeglądarki pliki cookies i tymczasowe pliki internetowe. Po wykonaniu tej czynności nie powinno być problemów z zalogowaniem się na profil. Poniżej znajduje się instrukcja usuwania plików cookis w przeglądarce Google Chrome.

a)    Kliknij menu Chrome (prawy góry róg okna przeglądarki).

b)    Wybierz Ustawienia.

c)    Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane (na dole strony)

d)    W sekcji „Prywatność” kliknij przycisk Ustawienia treści.

e)    W sekcji „Pliki cookie” możesz zmienić następujące ustawienia plików cookie:

aby usunąć wszystkie pliki cookie, kliknij przycisk Usuń wszystko (u dołu okna dialogowego).

Dodatkowo warto wyczyścić całą historię przeglądania

a)    Kliknij menu Chrome w prawym górnym rogu okna przeglądarki. 

b)    Kliknij Historia i ostatnie karty > Historia.

c)    Kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądania. Pojawi się okno dialogowe.

d)    Użyj menu, by określić ilość danych, które zostaną usunięte. Wybierz opcję od samego początku, by wyczyścić całą historię przeglądania.

e)    Kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądania.

 

II.  Upewnij się, że w przeglądarce masz zaznaczoną opcje przechowywania danych lokalnie:

     a) Kliknij menu Chrome (prawy góry róg na pasku narzędzi przeglądarki)

     b) Wybierz Ustawienia.

     c) Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane.

     d) W sekcji „Prywatność” kliknij przycisk Ustawienia treści: Zezwalaj na przechowywanie danych        lokalnie.

3. Problemy z logowaniem?

Mozilla Firefox

https://support.mozilla.org/pl/kb/problemy-z-logowaniem-sie-do-witryn

4. Dodatkowe możliwości rozwiązania problemów z logowaniem

I. Zaktualizuj FlashPlayera oraz Javę. Rozwiązywanie problemów z flashem https://support.google.com/chrome/answer/6213033?hl=pl

II. Integracja facebooka z aplikacjami

     a)    Po zalogowaniu , kliknij trójkącik w prawym górnym rogu Facebooka i wybierz                            opcję Ustawienia.

     b)    Kliknij opcję Aplikacje w menu po lewej stronie.

     c)    W sekcji Aplikacje, witryny i wtyczki kliknij opcję Edytuj, a następnie opcję Włącz    platformę.

III.  Skorzystaj z innej przeglądarki, jeżeli wcześniejsze zabiegi nie przyniosą efektu. 

IV. Dodaj  www.fizyka-kursy.pldo listy bezpiecznych stron w swojej przeglądarce. Instrukcja w Google Chrome: Kliknij w menu (prawy górny róg przeglądarki) -> pokaż ustawienia zaawansowane ->  sieć -> zmień ustawienia serwera Proxy -> prywatność -> ustawienia -> w wolne pole wpisz http://fizyka-kursy.pl/

V.Zdarza się, że oprogramowanie ochronne blokuje ciasteczka (cookie): Niektóre aplikacje chroniące użytkownika przed zagrożeniami z sieci i dbające o jego prywatność mają funkcje blokowania ciasteczek. Zapoznaj się z dokumentacją dostarczoną z oprogramowaniem lub wejdź na witrynę wsparcia producenta oprogramowania i sprawdź czy aplikacja zawiera funkcję kontroli ciasteczek oraz czy jest możliwość zmiany ustawień tej funkcji.

5. Zacinają mi się filmy, co robić?

Prawdopodobnie Twój antywirus pobiera strumień nagrania i co kilka sekund je skanuje, przez co     nagranie zacina się. Takie problemy często pojawiają się podczas obsługi darmowych antywirusów np. Avast.

 - podczas odtwarzania nagrań możesz wyłączyć antywirus, pamiętaj jednak, że w tym czasie Twoje urządzenie będzie bez ochrony antywirusowej!

- użyj innego antywirusa,

- lub zaktualizuj wtyczkę Flash Player,

- lub użyj innej przeglądarki np. Google Chrome.

6. Komunikat "Wystąpił błąd w skrypcie na tej stronie"

Rozwiązanie problemu znajdziecie w linku https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/306831  Można spróbować również odtworzyć kurs na przykład za pomocą Google chrom lub ściągnięcie SilverLight. Ten komunikat najczęściej pojawia się przy korzystaniu z Internet Explorer.

7.  Nie mogę zalogować się przez Facebook, co robić?

Jest to z wiązane z numerem API Facebook'a. Tego typu problemy nie są związane z naszym serwisem, dlatego masz możliwość zalogowania się również przez nk i Twitter, (więcej informacji w punktach 1-3).

8. Czy mogę dokonać zakupu Kursu nie mając konta na Dotpay?

Tak. Nie trzeba mieć konta na Dotpay, aby dokonywać płatności w naszym serwisie. Więcej informacji w zakładce   "Jak kupić?".

9. Jak dokonać płatności nie mając konta na Dotpay?

Po wybraniu Kursu i wprowadzeniu go do koszyka, wystarczy kliknąć na ikonę Dotpay, a następnie wybrać z listy dostępnych banków -  bank, w którym posiada się osobiste konto. Po kliknięciu ikony banku wystaczy się zalogowac i sfinalizować transakcję.

10. Czy mogę dokonać płatności za pomocą przekazu pocztowego?

Tak. Więcej informacji w zakładce "Pomoc - Przekaz przelew bankowy".

11. Mam konto fikcyjne na Facebook'u,   wykupiłem Kurs i nie mogę z niego korzystać. Co zrobić ?

Twoje konto zostało zablokowane. Aby móc korzystać z naszych Kursów musisz posługiwać się kontem prywatnym.

12. Nie potrafię stworzyć swojego konta na stronie www.fizyka-kursy.pl

Aby stworzyć swoje  konto, wejdź w zakładkę moje konto ( w prawym górnym rogu). Żeby dokończyć proces rejestracji musisz mieć założone konto, na którymś z portali społecznościowych ( Facebook, nk, Twitter), a następnie klikając na jedną z ikon, musisz zalogować się wykorzystując login i hasło z wyżej wymienionego portalu społecznościowego. Dzięki temu Twoje konto zostanie automatycznie wygenerowane.  Od teraz Twój osobisty profil na platformie fizyka-kursy.pl ma dokładnie taki sam login i hasło jak na ulubionym portalu społecznościowym. Dzięki temu rozwiązaniu, nie musisz tworzyć oraz pamiętać nowych haseł.

13. Czy po reinstalacji komputera stracę dostęp do swoich Kursów ?

Absolutnie nie.

14. Dostęp do mojego konta został zablokowany. Dlaczego ?

Być może złamałeś postanowienia regulaminu. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

15. Zapłaciłem za Kurs. Po jakim czasie będę miał do niego dostęp?

Dostęp do Kursu otrzymuje się  w momencie, gdy system otrzyma informację o uiszczonej kwocie za  transakcję. Zwykle dostęp jest natychmiastowy.

16. Czy muszę posiadać jakieś wymagania sprzętowe, aby móc korzystać z Kursów ?

Wymagania techniczne to: dostęp do sieci Internet, przeglądarka internetowej Firefox 3.0+, Opera 7.0+, Google Chrome 14.0+ lub kompatybilna mająca włączoną opcją "cookies"  i "javascript",  rozdzielczość ekranu co najmniej 1024x600.

17. Czy mogę zgłosić reklamację?

Tak. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.