Pomoc
1. Nie możesz kliknąć w przycisk "kup teraz"?
Prawdopodobnie masz włączoną funkcję adblock. Proponujemy wyłączyć tą opcję w ustawieniach przeglądarki lub skorzystac z innej przeglądarki np. Google chrome.
2. Nie potrafię stworzyć swojego konta na stronie www.fizyka-kursy.pl
1. Aby stworzyć swoje konto wejdź w zakładkę "Moje Konto".
2. Następnie zdecyduj, czy chcesz utworzyć konto przypisane do Twojego maila, czy chcesz logować się do konta za pomocą Twittera.
3. Jeśli wybrałeś logowanie przez maila następnie kliknij w link " Utwórz nowe konto".
4. Wpisz adres e-mail, do którego będzie przypisane Twoje konto oraz wpisz hasło, a następnie je powtórz.
5. Po kliknięciu ikony "Zarejestruj się" zostanie wysłana wiadomość na Twoją skrzynkę e-mail. Aby aktywować konto musisz potwierdzić swoją tożsamość. Kliknij w link jaki wysłaliśmy na Twój adres e-mail.
6. Jeśli kliknąłeś w linka to Twoje konto zostało właśnie utworzone, a zielony komunikat na górze strony to potwierdza.
7. Kliknij w ikonę maila i wpisz dane, które podałeś podczas rejestracji. Następnie się zaloguj.
Od teraz możesz swobodnie korzystać z kursów.
3. Nie pamiętam hasła. Logowałem się za pomocą maila do mojego konta. Jak odzyskać dostęp do konta?
1. Wejdź w zakładkę „Moje Konto”.
2. Kliknij w ikonę "Zaloguj przez e-mail"
3. Następnie wybierz opcję "Nie pamiętam hasła".
4. Wpisz adres e-mail, który wykorzystałeś przy tworzeniu konta i kliknij "Resetuj hasło". Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca resetowanie hasła.
5. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca resetowanie hasła.
6. Po kliknięciu w link zostaniesz przekierowany do formularza, w którym będziesz mógł nadać nowe hasło do swojego konta.
4. Zapłaciłem za Kurs. Po jakim czasie będę miał do niego dostęp?
Dostęp do Kursu otrzymuje się w momencie, gdy system otrzyma informację o uiszczonej kwocie za transakcję. Zwykle dostęp jest natychmiastowy.
5. Problemy z logowaniem? Google Chrome (poniżej Mozilla Firefox)
I. Prawdopodobnie Twój problem wynika z tzw. plików cookies. Należy wyczyścić nagromadzone w pamięci przeglądarki pliki cookies i tymczasowe pliki internetowe. Po wykonaniu tej czynności nie powinno być problemów z zalogowaniem się na profil. Poniżej znajduje się instrukcja usuwania plików cookis w przeglądarce Google Chrome.
a) Kliknij menu Chrome (prawy góry róg okna przeglądarki).
b) Wybierz Ustawienia.
c) Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane (na dole strony)
d) W sekcji „Prywatność” kliknij przycisk Ustawienia treści.
e) W sekcji „Pliki cookie” możesz zmienić następujące ustawienia plików cookie:
aby usunąć wszystkie pliki cookie, kliknij przycisk Usuń wszystko (u dołu okna dialogowego).
Dodatkowo warto wyczyścić całą historię przeglądania
a) Kliknij menu Chrome w prawym górnym rogu okna przeglądarki.
b) Kliknij Historia i ostatnie karty > Historia.
c) Kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądania. Pojawi się okno dialogowe.
d) Użyj menu, by określić ilość danych, które zostaną usunięte. Wybierz opcję od samego początku, by wyczyścić całą historię przeglądania.
e) Kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądania.
II. Upewnij się, że w przeglądarce masz zaznaczoną opcje przechowywania danych lokalnie:
a) Kliknij menu Chrome (prawy góry róg na pasku narzędzi przeglądarki)
b) Wybierz Ustawienia.
c) Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane.
d) W sekcji „Prywatność” kliknij przycisk Ustawienia treści: Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie.
IV. Dodaj www.fizyka-kursy.pldo listy bezpiecznych stron w swojej przeglądarce. Instrukcja w Google Chrome: Kliknij w menu (prawy górny róg przeglądarki) -> pokaż ustawienia zaawansowane -> sieć -> zmień ustawienia serwera Proxy -> prywatność -> ustawienia -> w wolne pole wpisz http://fizyka-kursy.pl/
V.Zdarza się, że oprogramowanie ochronne blokuje ciasteczka (cookie): Niektóre aplikacje chroniące użytkownika przed zagrożeniami z sieci i dbające o jego prywatność mają funkcje blokowania ciasteczek. Zapoznaj się z dokumentacją dostarczoną z oprogramowaniem lub wejdź na witrynę wsparcia producenta oprogramowania i sprawdź czy aplikacja zawiera funkcję kontroli ciasteczek oraz czy jest możliwość zmiany ustawień tej funkcji.
6. Zacinają mi się filmy, co robić?
Prawdopodobnie Twój antywirus pobiera strumień nagrania i co kilka sekund je skanuje, przez co nagranie zacina się. Takie problemy często pojawiają się podczas obsługi darmowych antywirusów np. Avast.
- podczas odtwarzania nagrań możesz wyłączyć antywirus, pamiętaj jednak, że w tym czasie Twoje urządzenie będzie bez ochrony antywirusowej!
- użyj innego antywirusa,
- lub użyj innej przeglądarki np. Google Chrome.
7. Komunikat "Wystąpił błąd w skrypcie na tej stronie"
Rozwiązanie problemu znajdziecie w linku https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/306831 Można spróbować również odtworzyć kurs na przykład za pomocą Google chrom lub ściągnięcie SilverLight. Ten komunikat najczęściej pojawia się przy korzystaniu z Internet Explorer.
8. Czy mogę dokonać zakupu Kursu nie mając konta na Przelewy 24?
Tak. Nie trzeba mieć konta na Dotpay, aby dokonywać płatności w naszym serwisie. Więcej informacji w zakładce "Jak kupić?".
9. Jak dokonać płatności nie mając konta na Przelewy 24?
Po wybraniu Kursu i wprowadzeniu go do koszyka, wystarczy kliknąć na ikonę Dotpay, a następnie wybrać z listy dostępnych banków - bank, w którym posiada się osobiste konto. Po kliknięciu ikony banku wystaczy się zalogowac i sfinalizować transakcję.
10. Czy mogę dokonać płatności za pomocą przekazu pocztowego?
Tak
11. Mam konto fikcyjne, wykupiłem Kurs i nie mogę z niego korzystać. Co zrobić ?
Twoje konto zostało zablokowane. Aby móc korzystać z naszych Kursów musisz posługiwać się kontem prywatnym.
12. Czy po reinstalacji komputera stracę dostęp do swoich Kursów ?
Absolutnie nie.
13. Dostęp do mojego konta został zablokowany. Dlaczego ?
Być może złamałeś postanowienia regulaminu. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
14. Czy muszę posiadać jakieś wymagania sprzętowe, aby móc korzystać z Kursów ?
Wymagania techniczne to: dostęp do sieci Internet, przeglądarka internetowej Firefox 3.0+, Opera 7.0+, Google Chrome 14.0+ lub kompatybilna mająca włączoną opcją "cookies" i "javascript", rozdzielczość ekranu co najmniej 1024x600.
15. Czy mogę zgłosić reklamację?
Tak. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.